Diensten

Wij beschikken over een breed palet aan trainingen, workshops en interventies. Deze zijn meermaals succesvol bij onze klanten ingezet. Variërend van het trainen van basale klantcontact vaardigheden voor uw medewerkers, tot werksessies voor ontwikkeling van meerjarige commerciële strategie met uw MT.

Maar belangrijker dan wat wij kunnen bieden, is uw  vraag. Deze is altijd leidend voor de aanpak die we gezamenlijk bepalen. We ondersteunen de ontwikkeling van mensen, teams en benodigde processen, zodat uw medewerkers bewust, vaardig en met maximale aandacht in klantproces acteren.

Hieronder vindt u een aantal bouwstenen,onze Elements. Ze zijn modulair in te zetten en worden telkens afgestemd op uw praktijksituatie.  In sommige situaties is echter 100% maatwerk noodzakelijk. In die situaties bepalen en ontwikkelen wij in overleg met u elke benodigde interventie op maat.

onze Elements:

Diagnose-instrumenten:

  • Inzet van (on-line) meetinstrumenten voor gedrag, drijfveren, talenten en vaardigheden
  • Kernproblematiek-analyse voor commercie, cultuur en communicatie
  • Mystery guest bezoeken
  • Leiderschapsanalyse: vaststellen huidige leiderschapstijl
  • Analyse van (commerciële) werkprocessen

Interventies gericht op de klantgerichte Mindset:

  • Workshop Impact van Gedrag: (her)kennen, begrijpen en effectief inzetten van gedrag
  • Teambuilding: als team werken aan excellente klantbeleving (in- en outdoor)
  • Coaching & Counseling: ondersteuning bij het leggen van echte verbinding met de klant
  • Organiseren van klantpanels: de beleving van uw klant als high-impact interventie

Trainingen en workshops gericht op samenwerking:

  • Communicatieve Attitude
  • Motiveren en presenteren met overtuiging en resultaat
  • Interne klantgerichtheid als basis voor extern succes
  • Werken als team 4.0: bewust zijn van de bredere context buiten het team.

Trainingen en workshops voor commerciële prestaties::

  • Commerciële Attitude
  • Waarde ontwikkeling & Voorwaarts denken
  • Sales 4.0: Trusted accountmanagement vanuit duurzaam adviseurschap
  • Verkopen met je hart: acquireren voor Professionals
  • Win-Win Onderhandelen
  • Winnende Offertes Schrijven

Trainingen en workshops voor  leiderschap:

  • Management Attitude 4.0: de ideale balans tussen klanten, medewerkers en het eigen bedrijf
  • Salesmanagement 4.0: salesmanagement leergang voor duurzame ontwikkeling
  • Bouwen aan succesvolle teams
  • Leiding geven aan professionals

Borging van bereikte resultaten, de basis om verder te bouwen:

  • Business coaching voor teams en 1 op 1  (onsite, online, traject aanpak of on-demand)
  • Coach de coach: opleiden van interne coaches
  • Opfris- en verdiepingssessies
  • Digitale ontwikkelomgeving met on-line leermomenten ter ondersteuning van training- en coachingsbijeenkomsten

Hands-on, onze adviseurs en trainers met uw mensen op pad:

  • Adviesabonnementen, uw ‘huisadviseur’ snel bij de hand, zonder gedoe
  • Organiseren en verzorgen van inspirerende bedrijfsdagen & kick-off bijeenkomsten
  • Advisering, strategievorming, meeschrijven en redactie bij aanbestedingen en complexe offertetrajecten
  • Ondersteuning bij productintroducties
  • Interim (sales) management